BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Som kundesupporter starter du som en del af Stofas kommercielle telcoforretning - Norlys Digital. Din fornemmeste opgave er at hjælpe kunden med tekniske udfordringer over telefonen, når de ringer ind.
Når du så alligevel har kunden i røret, er det din opgave at sikre, at kunden har de nødvendige produkter og ved, hvilke muligheder der er hos Stofa/Norlys som helkunde. Derfor skal der også være en sælger gemt i dig.
Lidt om jobbet
Som kundesupporter bliver du en del af et team, der primært supporterer Stofa-kunder. Når du går hjem efter en arbejdsdag, har du tilbragt størstedelen af din tid på at:
- Besvare kundernes henvendelser telefonisk
- Fejlsøge og afhjælpe kundens udfordringer med bl.a. TV, Internet, signaler og lign.
- Booke teknikerbesøg, hvis hjælp over telefonen ikke rækker
- Følge op og sikre, at kundens problem er løst
- Afdække kundens behov, præsentere og sælge nye produkter hos Stofa/Norlys
Måske har du erfaring med kundeservice – dette er dog ikke et krav. Uanset din baggrund ser Stofa det som den fornemmeste opgave at klæde dig på til dialogen med kunderne.
Det vigtige
- Dit mindset og personlighed. Har du viljen til at lære så er du allerede langt.
- Motiveres du af personlige salgs- & performancemål, ligesom dine kollegaer så får I en fest.
- Dit øje for den gode kundeoplevelse og forståelse for, at du er en afgørende faktor.
- At du forstår at bidrage til fællesskabet og vægter samarbejdet med kolleger højt.
Du starter med at være ansat af JKS og din løn vil komme fra JKS. Du vil løbende have dialog med Norlys omkring dit arbejde, og er I begge glade for samarbejdet, vil du på sigt blive ansat af Norlys.
Stofa lægger stor vægt på medansvar og muligheden for at vokse og udvikle sig i rollen, og de vil gøre deres for, at du udvikler dig både fagligt og personligt. Hos dem er det helt naturligt at tale åbent om dine ambitioner for fremtiden. Så glæd dig.
Det med småt
Der er tale om et fuldtidsjob, som ligger i tidsrummet 08-21 på hverdage og 09-17 i weekenderne og på helligdage. Du skal regne med at arbejde hver 4. weekend og have gn. 2 aftenvagter pr. uge.
Din vagtplan vil være kendt 8 uger forud, så du har mulighed for at planlægge ud fra den. Ydermere har du mulighed for at bytte vagter internt med dine kolleger.
Ønsker du et arbejde i en virksomhed der er i konstant udvikling, så er vi den rette arbejdsplads for dig.
Skal vi videre sammen?
Send din ansøgning med det samme, da vi løbende afholder samtaler. Ansættelsesdato er d. 1. August.
Vil du høre mere om jobbet så kontakt: Amalie Alexandra Madsen Tlf 69139804 mellem kl 08:30 og 15:00 mandag til fredag
Vi ser frem til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
JKS a/s, Århus, Sintrupvej 71B, st. th., 8220 Brabrand
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=153706&DepartmentId=18980&MediaId=4619&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5859220