Administrativ medarbejder med flair for systemunderstøttelse til Administration & Ydelse

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vores fagligt stærke og engagerede administrative medarbejdere i Administration & Ydelse søger en ny kollega, der som de, er engagerede, nysgerrige, lyttende og professionelle.

Brænder du for at arbejde med mennesker, IT-systemer og administration, så er det dig vi søger som vores nye kollega.


Administration & Ydelse, består af 28 medarbejdere, fordelt på 3 teams. Afdelingen er en del af Arbejdsmarked & Social.

Du vil komme til at arbejde med forskellige IT-systemer samt administrative opgaver på tværs af Arbejdsmarked & Social.

Vi vægter højt, at du kan indgå i et professionelt samarbejde. Vores nye kollega skal levere engagement i opgaveløsningen og være stabil og fleksibel. Du evner at møde borgerne og kollegaerne i øjenhøjde på en positiv og konstruktiv måde. Du skal besidde evnen til at arbejde selvstændigt, tage initiativ og samarbejde om vores fælles kerneopgave. Hvad enten det er internt i afdelingen eller på tværs i organisationen, hvor Administration & Ydelse er en central samarbejdspartner.

Du vil indgå i fælles opgaveløsning vores administrative team med 7 kollegaer, koordinator og afdelingsleder. Det er vigtigt, at du tør tage initiativ og har fokus på at bidrage til den fælles opgaveløsning i teamet. Derudover skal du have lyst til, at påvirke og udvikle driftsunderstøttelsen i Arbejdsmarked & Social i Skanderborg kommune til gavn for både borgere, virksomheder og medarbejdere.

Vores afdeling er kendetegnet ved, at vi har et godt internt samarbejde, og at vi hjælper hinanden i at nå vores fælles opgaveløsning.


Eksempler på arbejdsopgaver

  • Administrere it-systemer - f.eks. Schultz Fasit, SAPA, Netforvaltning Sundhed og SBSYS
  • Udvikling af Schultz Fasit i tæt samarbejde med den tværgående organisation
  • Løbende driftsopgaver, f.eks. datasikring og analyser
  • Procesunderstøttende funktion i forhold til at udarbejde procedurer, arbejdsgange m.v.
  • Udarbejdelse af dagsorden og referater i diverse mødefora
  • Diverse opgaver indenfor personaleadministration
  • Diverse administrative opgaver indenfor hjemmesiden og medarbejderportal
  • Udarbejdelse af analyser og notater mv.
  • Diverse ad-hocopgaver


Vi ser gerne, at du har

  • relevant erfaring i forhold til arbejdsopgaverne
  • erfaring med beskæftigelsesområdet
  • erfaring med IT-systemerne Schultz Fasit mv.
  • en assistentuddannelse evt. suppleret med en kommunom eller professionsbachelor i administration

Derudover lægger vi vægt på, at du
  • er i stand til at arbejde selvstændigt og indgå i samarbejde med andre professioner på forskellige organisatoriske niveauer
  • kan kommunikere klart og præcist såvel mundtligt som skriftligt
  • har en bred forståelse for IT-systemer
  • har gode analytiske evner, som gør dig i stand til at identificere komplekse sammenhænge
  • trives med korte deadlines og opgaver, der kræver styring og overblik på længerevarende processer
  • har kompetencer til at sikre fremdrift i og facilitere udviklingsprocesser


Vi tilbyder

  • fælles kontormiljø med et spændende arbejdsmiljø præget af engagement og vidensdeling
  • en god og respektfuld omgangstone og en dagligdag, hvor humor og godt humør spiller en stor rolle
  • en afdeling, hvor fælles udvikling og opgaveløsning er i højsæde
  • en arbejdsplads præget af gensidig fleksibilitet
  • gode muligheder for fortsat faglig udvikling og efteruddannelse
  • sundhedsordning og flekstidsordning

Løn, arbejdstid og arbejdssted
Tiltrædelse snarest muligt eller senest den 1. august 2023.

Den ugentlige arbejdstid er 37 timer.

Lønnen fastsættes i henhold til HK-overenskomst med udgangspunkt i kvalifikationer og erfaring.

Arbejdsstedet er Skanderborg Fælled 1, 8660 Skanderborg.


Yderligere oplysninger

Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Koordinator, Hans Wahl, på telefon 21 19 05 44 eller Afdelingsleder, Marianne Woldemar, på telefon 51 46 34 58.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning, hvor du har lagt vægt på konkrete kvalifikationer og erfaringer med ovennævnte arbejdsopgaver. Send din ansøgning via knappen ”søg stillingen”.


Ansøgningsfrist

19. juni 2023.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 22. juni 2023.

I Skanderborg Kommune ser du flere barnevogne, træer og søer end andre steder i landet. Her er udsigt. Ikke kun til Danmarks smukkeste natur, men også til aktive lokalsamfund, vækstvirksomheder og et foreningsliv i særklasse. Som arbejdsplads er Skanderborg Kommune kendt for flad struktur og højt til akustikloftet. Velkommen til naturligt overskud.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skanderborg Kommune, Skanderborg Fælled 1, 8660 Skanderborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://portal.signatur.dk/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1524&ERId=81793

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5838080

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet