Bliv borgercentreret ressourcekoordinator og led ressourceallokering i et engageret sundhedsteam

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om jobbet

Som Borgercentreret Ressourcekoordinator vil du sammen med din kollega være ansvarlig for at planlægge, koordinere og lede ressource allokeringen i overensstemmelse med borgernes behov og mål. 

Du vil sikre, at medarbejdernes kompetencer og faglighed matches effektivt med de opgaver, der skal løses, og at der skabes sammenhængende borgerforløb i tæt samarbejde med kontaktpersoner og forløbsansvarlige. 

 

Nøgleopgaver

Planlægning og koordinering: Udarbejde vagtplaner, ruter og opgavelister, der matcher medarbejdernes kompetencer med borgernes mål. Du sikrer høj medarbejderkontinuitet og effektiv udnyttelse af ressourcer. 

Samarbejde: Koordinere indsatsen med interne og eksterne samarbejdspartnere og sikre, at borgernes visiterede indsatser leveres i henhold til gældende lovgivning og serviceniveau. 

Kommunikation: Besidde stærke kommunikative evner, både skriftligt og mundtligt, for at understøtte et godt samarbejde med ledere, kollegaer, borgere, pårørende og andre interessenter. 

Dokumentation: Sikre korrekt dokumentation af indsatsen i borgernes journaler for at understøtte kvaliteten og overholdelsen af lovgivning og aftaler. 

Kompetenceudvikling: Være nysgerrig og opsøgende i forhold til egen og andres faglige udvikling samt deltage i relevant efter- og videreuddannelse. 

 

Kandidatens profil

  • Erfaring med ressourcekoordination og tjenesteplanlægning. 
  • Du har erfaring med samarbejde på tværs af faggrupper i et team. 
  • Du arbejder struktureret og problemløsende med fokus på borgernes behov og mål i en helhedsindsats.
  • Du har stærke relationelle kompetencer og kommunikationsevner
  • Du er imødekommende og tålmodig i de mange samarbejdsflader internt og eksternt
  • Du skal kunne være konsekvent og faglig reflekterende
  • Du forstår at arbejde understøttende ud fra de enkelte faggruppers behov og kompetencer. 
  • Gerne med sygeplejefaglig baggrund

 

Derfor skal du vælge os

Teamet i Solbjerg | Mårslet er karakteriseret ved dedikerede medarbejdere og et højt fagligt niveau – og af, at vi holder af vores borgere. 

Der er fokus på faglig kvalitet, udvikling og et godt arbejdsmiljø. 

Blandt kolleger er der en god tone, stor hjælpsomhed og loyalitet overfor arbejdsfællesskabet. 

 

Du bliver den ene af to Ressourcekoordinatorer  – og du vil som udgangspunkt være knyttet til begge byer og begge vagtlag dag og aften. 

 

Om afdelingen

Solbjerg og Mårslet-teamet er et samlet team som dækker to mindre byer i et landområde og tæller ca. 35 medarbejdere.

Vores borgere er primært ældre og en bredt sammensat gruppe med meget forskellige levede liv og sygdomsbilleder. Mange har boet i området i generationer.

Teamet består foruden ressourcekoordinator af social-og sundhedshjælpere, social-og sundhedsassistenter, ufaglærte medarbejdere og afløsere, udekørende fysioterapeut, ergoterapeut og sygeplejersker og kompetenceudviklende sygeplejerske og ergoterapeut.  

Vi arbejder ud fra en sammenhængende, sundhedsfremmende og rehabiliterende tilgang til borgeren, hvor vi inddrager borger og pårørende så meget som muligt. 

 

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen ønskes tiltrådt 01.01.2025

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og efter konkret forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

 

Hvis du vil vide mere: 

For yderligere oplysninger er du velkommen til i hverdage mellem 8.00 – 15.00 at kontakte: 

Leder Helen Vibelund

Tlf. 41 87 41 15

Mail: hepv@aarhus.dk

 

Viceleder Anette Fritsche

Tlf. 29 17 23 82

anefri@aarhus.dk

 

Ansøgning: 

Klik på ”søg jobbet” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning. 

 

Ansøgningsfristen er den 01.11 2024

Vi forventer at afvikle jobsamtaler fredag d. 08.11 2024

 

I Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg har vi en generel politik om, at der ved ansættelser indhentes referencer og evt. straffeattest. Du må derfor forvente at blive anmodet herom, hvis vi tilbyder dig stillingen. 

Vi gør opmærksom på, at der i forbindelse med rekrutteringsprocessen vil blive foretaget opslag i vores referenceregister. Referenceregisteret omfatter tidligere medarbejdere i Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg, der er blevet bortvist grundet væsentlig misligholdelse af ansættelsesforholdet. 


Om Sundhed og Omsorg og Aarhus Kommune: 

Sundhed og Omsorg (MSO) i Aarhus Kommune arbejder med omsorg for ældre og sundhed for alle borgere.


Aarhus Kommune betragter mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle - uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold - til at ansøge stillingen.
Aarhus Kommune er en af Jyllands største arbejdspladser, hvor 28.000 professionelle og passionerede kollegaer hver dag arbejder for at gøre visioner til virkelighed og skabe værdi for borgere og samfundet omkring os. Vi er en arbejdsplads, der vægter faglighed og samarbejde højt og vi tror på, at vores forskelligheder er med til at gøre Aarhus for en god by for alle. Sammen arbejder vi for en bæredygtig og inkluderende by, hvor både ansatte, borgere, virksomheder og naturen kan trives og blomstre. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aarhus Kommune, Bøgevangen 28, 8355 Solbjerg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6125752

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet